Kwaliteit en Tevredenheid

NIP visitatie certificaat; hiermee is en wordt ons professioneel handelen getoetst aan alle actuele eisen.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is Gouden-randje-2020-2021.png

KiBG keurmerk; een keurmerk waarbij jaarlijks onze kwaliteitsontwikkeling en professionalisering wordt getoetst. Voor 2020-2021 kregen wij zelfs een “gouden randje”; wij horen bij de 29 praktijken in Nederland die zich het meest inspannen om cliëntervaringen te verzamelen en te benutten ter verbetering van het zorgproces, bij een door cliënten gegeven hoge beoordeling.

ZO!-zoroplossingen heeft een ISO 9001 certificaat; de norm voor kwaltiteitsmanagement.

ZO!-zorgoplossingen is een erkende praktijkopleider voor GZ-psychologen. Hiermee zijn en worden wij getoetst om te voldoen aan hoge kwaliteitsstandaarden ten aanzien van zorginhoud en organisatie.

ZORGKAART Onze gemiddelde score is een 9

Iedere twee jaar wordt een onafhankelijke clienttevredenheidsmeting via de KliniekenMonitor uitgevoerd. 88% van de respondenten meldt door de zorg meer grip op de problemen of klachten te hebben gekregen.

“Het onderzoek zelf gaf heel veel duidelijkheid. Dit was ons kind en dat gaf zoveel openingen. Jullie zagen ons kind echt waardoor hij veel meer grip kreeg op wie hij is, wat rust gaf. En hierdoor werden onze ogen ook weer meer geopend en konden we hem helpen.”

“ZO! biedt kwalitatief hoogstaande zorg zonder de menselijkheid te verliezen.”

“Mijn meest positieve ervaring met ZO! is de aandacht van mijn behandelaar. Het voelde niet klinisch aan. Behandelaar zat niet met pen en papier tegenover mij, hierdoor kreeg ik het gevoel dat hij echt luisterde. En ik vond het fijn dat hij zich informatie uit vorige gesprekken kon herinneren.”